It is Tinkle's first day of Kindergarten and she is very excited to go to her new school. However, she will soon find out that this is no normal first day of Kindergarten and that there is an abstract, evil presence looming over the seemingly-peaceful town of SnailLand...

Controls: Arrow Keys, Space Bar, and Left Shift

This is a game I made for fun in Unity 2D in about five months. I'm new to the engine so excuse the lack of polish and simplicity. This is inspired by my favorite game, EarthBound. Let me know what you think!

Development log

Comments

Log in with itch.io to leave a comment.

damn this is really a good game just i found all 7 of 7 secrets and warent awear there were any xd just sry to aks what did the unicorn do..(sry if i write anything wrong im very tired and still learning english-) :)

what would happen if you actualy killed the final boss 1 hp at a time

He would say something along the lines of "great job, you broke it" and then you'd be softlocked on the Moon


Moonlose game is actually a game in the style of Undertale. The drawing of the game is made with the paint program, but it is still fun.


(+1)

make a part 2 please

Lmao good

(-1)

when i played this it said that u dont support web gl go die noob that wut it said

That's a weird bug wonder why it said that

(+2)

that dad is such a bad dad

Yeah ๐Ÿ˜ข

Show post...

the sister is a straight savageeeeeeeeeeeeeee!

(+1)

Dude, this game is amazing. It's probably the game that makes me the most laugh that I've ever played x)

That's great to hear! Super glad you enjoyed it!

Show post...

and its funny... rlly my trusty xbox ๐Ÿคฃ

Show post...

I think this game was made very well

(1 edit)

Thank u. Please don't look at the code tho (it's scary in there)

Deleted 275 days ago

Sry. I'll try 2 fix that in the next update

Show post...

I LOOOOOOOOOOOOOOOOOVVVVVVVVVVVE I

(+3)

This is a masterpiece, and I'm angy i missed it until last night

(-1)

Glad you enjoyed it so much! ๐Ÿ™๐Ÿ™๐Ÿ™๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘

(+2)(-1)

moon                                              L                                              oose

1 hour later

moon                       L                     oose

(+1)(-1)

True facts

(1 edit) (+3)

XD great game tho, WHY IS THE 1 YEAR OLD ON DRUGS??!! and Iยดm not talking acetaminophen

(+1)

Things just be like that sometimes y'know?

(+1)

its amazing dude! keep going

(+1)

Thanks!

(+1)

I love the game! But HOW DO I GET ALL THE SECRETS, WHERE IS MCBAGLES!? IT SOUNDED IMPORTANT AND I THINK ITS A SECRET!

Glad you loved the game! McBagel's isn't a real place. It may have been made up by mom during one of her psychotic episodes. Some things you may not have tried are talking to the cat five times, turning off the boombox twice, and interacting with all the doors in kindergarten. Good luck!

that was quick

(+1)

this game is amazing. i would really like if it was a full game too!

undertale

(+1)

Really makes you feel like a Kindergartner.

(+1)

yeah.......

big plot twist I  like it

(+1)

nibba why can i not play the fortnite dance cd this is false advertising

It's society trying to put a brudda down

(+1)

This games humor is just what I like, thank you

(+1)

I'm really glad you like it! I'm currently working on a bigger game that is vaguely similar to this if you're interested! I may even continue this game at some point as it seems people really like it.

(+1)

wooo

(+1)

but i like the game it gives me memories when i played earth bound on 2012

how did jimbo suffer when he was 5?

and also who is jim?

Nobody knows

who is jimbo 

Jimbo Borland and he's been surfing since he was five years old

Deleted 1 year ago

?

you spelled alright wrong

Yeah there's a lot of typos I missed

(+1)

banger game cool music too

Thanks dude! I'm currently working on a new full game in this style so stay tuned for that (won't be ready for a few months though).

And sorry in advance for assuming your gender

cool! And yeah I am a guy its all good